בחר שפה

דובדבנים חמוצים, סרביה

פרויקט דובדבנים חמוצים בסרביה – לצמוח מעל ומעבר כדי לענות על צורכי השוק

בחרנו לשתף פעולה עם ריווליס לגבי פתרון מיקרו השקיה לפרויקט שלנו לגידול דובדבנים חמוצים כהשקעה חיונית ליצירת עתיד בר קיימא עבור המגדלים והמדינה שלנו.

ז'ליקו ראדנוביץ, I.M. Matijević, סרביה

מקום:

סרביה

גידול:

דובדבנים חמוצים

שטח:

10000 דונם

פתרון השקיה:

תכנון של השקיה טפטוף טמון
מוצרים
שילוב אוטומציה ומערכת בקרה
רכש ולוגיסטיקה
הדרכה

רקע

אזור צפון סרביה ידוע באדמות מהפוריות ביותר באירופה והיה בעבר אחד מיצאני התפוחים המובילים. כשהחלו ירידות בביקוש לתפוחים, החליטה I.M. Matijević, חברה סרבית גדולה לחקלאות ובע"ח, החלטה אסטרגית להתרחב לגידול חליפי שיש לו ביקוש רב באזור, דובדבנים חמוצים לתעשייה.

הפרויקט

נדרשת התקנת מערכת טפטוף טמון להשקיית דובדבנים חמוצים ראשונה באיזור. הפרויקט יתפתח בשלבים ויגיע ל-1,000 הקטר תוך שלוש שנים.

הפתרון של ריווליס

זוהי טכנולוגיה חדשה לגידול דובדבנים חמוצים וריווליס תיכננה מערכת טפטוף טמון שלמה לפרויקט וסיפקה את כל הציוד וטכנולוגיית ההשקיה כולל שלוחות טפטוף Hydro PCND, מסנני F3200, שסתומי V2000 ו- V3000 ושסתומי אוויר, תוך סיוע בשילוב האוטומציה ומערכת הבקרה.

צוות ריווליס ניהל את הלוגיסטיקה והרכש, נתן הדרכה על המוצרים והכשרה בשטח וביצע את ההתקנה בשיתוף פעולה צמוד עם Delta Agra.

יתרונות ותוצאות

“כיוון שזה היה הפרויקט הראשון בסרביה לגידול דובדבנים חמוצים בקנה מידה גדול, היינו זקוקים לשותף שנוכל לסמוך עליו ויוכל לספק את כל מגוון מוצרי ההשקיה. בחרנו בריווליס בגלל המומחיות והניסיון שלהם, כמו גם הטכנולוגיה החדשנית ומגוון הפתרונות והמוצרים שלהם. מלאה שנה לפרויקט ואנחנו כבר רואים תוצאות חיוביות.” אלכסנדר מריאנוביץ, מנהל השקיה, Delta Agrar.

Please, visit our site
using another browser