בחר שפה

אגוזי לוז, אזרבייג'ן

גידול אגוזי לוז איכותיים עם מערכת טפטוף קלה לתפעול

גידול אגוזי לוז הפך ריווחי שכן עם השקיה בטפטוף אין אובדן יבולים. אני מאוד מרוצה מהתוצאות. לא יאומן כמה מהר צומחים אגוזי הלוז ובאיכות מעולה.

חיקמת בגמאנוב, נשיא חברת Monte Ferro.

מקום:

אזרבייג'ן

גידול:

אוזי לוז

שטח:

12500 דונם

פתרון השקיה:

תכנון
מוצרים
דישון
ייעוץ
הדרכה בשטח
תמיכה
רכש

רקע

חברת Monte Ferro חיפשה שותף השקיה חדש למספר פרויקטים שלה לגידול אגוזי לוז, במטרה ליצור את מטע אגוזי הלוז הגדול בעולם. השטחים נמצאים באזור הררי באזרבייג'ן עם הפרשי גובה גדולים. Monte Ferro ביקשו שהפתרון, שיוצע כדי להתמודד עם השטח המאתגר, יותאם בקלות לכל המטע המתוכנן וכמובן יענה על הביקוש לאגוזי לוז איכותיים.

הפרויקט

נדרש תכנון מערכת מיקרו השקיה שלמה לשטח של למעלה מ-1,250 הקטר שמספקת גמישות מתאימה לאיזור הררי ולאפשרות של הרחבה עתידית של הפרויקט.

הפתרון של ריווליס

ריווליס סיפקה פיתרון שלם כולל תכנון מערכת, ייעוץ מקצועי, הדרכה בשטח, תמיכה במקום ומגוון גדול של מוצרי ריווליס – שלוחות טפטוף, מסננים, שסתומים, משאבות, אוטומציה וציוד דישון – עם פיקוח על ההתקנה.

כדי לענות על הצרכים הייחודיים של הלקוח, יצר צוות התכנון גירסה מיוחדת של שלוחת הטפטוף המווסתת D5000 PC שלנו עם מרווח שונה בין טפטפות כדי להתמודד היטב עם אתגרי השיפוע והלחץ.

יתרונות ותוצאות

פתרון ההשקיה בטפטוף של ריווליס, שמבוסס על שימוש בגרביטציה להעברת המים על פני מאות הקטר, סייע ל- Monte Ferro להיות יותר יעילה ואפקטיבית ולהשיג יבולים גדולים יותר תוך הפחתה משמעותית של עלויות החשמל.

“תכננתי להתחיל עם 200 הקטר, אך לאחר פגישה עם הצוות הזמנתי פרויקט ל-400 הקטר. צוותי התכנון, המכירות וההנדסה הבינו את האתגרים הייחודיים שלי ומצאו להם מענה על ידי יצירת פתרון משתלם ואיכותי לשדות שלנו. אני יודע שיש לנו את מערכת ההשקיה הטובה ביותר בשוק והיא קלה מאוד לתפעול”. אייידין דמירצי, מנהל עסקי משפחת דמירצי.

Nut Irrigation
Nut Irrigation
Nut Irrigation

Please, visit our site
using another browser